Wednesday, September 30, 2009

TAGGED BY NOKI aka NORKIAH

5 fakta menarik tentang pemberi tag:

Pn Noki
  • suke balik umah... waaa... sgt jeles sama dia...tiap minggu kot balikk... aishh!!! ;p
  • kengkadang takut ngan dia... kalo dia tga garang la... kalo x, x takut ponn ;)
  • sama-sama ngan aku tertonggeng2 (geng ar kirenye) tak paham belajar CT aka jarang g klas gak la ;p
  • dia kayak ngan awak... haha... patutkah saya jeles?? ;p
  • umur dia kurang setahun dari saya, tapi dia lagi tinggi dari saya... hmmm lagi besar pun ye gak la... hakhak ;)
10 fakta/hobi diri sendiri:
  1. sangat-sangat suka kaler pink... apa2 yang warna pink mesti cantek... kn2!! ;)
  2. suka gi jenjalan aka shopping ngan awak... ;)
  3. single lagi... tp x available kot... ;)
  4. bile kat umah nak balik UTP... mesti nangis... haha.. asyik homesick je... tak tau nape ;)
  5. berat aku masa darjah 6,29 kg n skarang 36.5 kg... aiyoyoooo... gimana sih?? ;p
  6. kalo wat bmi,aku dikategorikan dalam underweight. haha ;p
  7. skang ni, adik aku si shitah tu... da membeso. lagi beso dari aku. so officially, dia kakak, aku adik bongsu dalam aadik beradik... haha ;p
  8. saya suka sangat2 suzuki swift... ada sesape nak hadiahkan tak?? ;)
  9. kadang-kadang suka sangat bercakap, bercerita... bila da mula, mesti tak nak benti... tapi bila kena mood malas nk bercakap, mesti aku jadi seorang yang sangat-sangat pendiam dan menakutkan... hahaha
  10. pinky winky specky... saya suka ni sbb awak saya suka words ni ;)
Penerima tag seterusnya dengan ringkasan mengenai mereka:
  1. wanie - kwn yg tak kecik.. sangat suka makan ;p
  2. mimie - housemate yang kena gigit pepijat ;)
  3. teya - skulmate yg tersayang ;)
  4. sesapa je la lagi ;)

No comments: