Thursday, November 12, 2009

. apa aku wat ni?? .

haha...
orang len sebok study, aku g wat benda bukan2...
aishh... nak jd apatah aku ni...
*blushing2*
apa kes tetbe nk blushing2??
hoho~~ otak aku da pusing2 pinar2 soh tido agaknye...
haha... weng sudeyy ;p

da2... benti ngarut...

meh aku btau apa aku wat td...
ni la hasilnya...
setelah berjam2 menggodek css file dy...
ubah sana ubah sini...
last2... dapatla jadi gini...
haha~~

sila abaikan ayat2 di atas. tengok theme dy je k!!

lepas da siap, orang pula berkata : x masuk exam la ila!!! ;p
hahahahahaha..
okkeyh sambung studyyy!!!

p/s : gud luck sume tuk final exam ni!!


6 comments:

penaberkala said...

haha,chating gak time exm eh
bgs btul 2 org nih,haha
good luck exm

IlaNabilah said...

hehe...
kan da pesan...
abaikan yg itu...
haish...
tak dga cakap btol sorg ni...
hehe~~

ok2...
u too...
all da best frens.

seliparburok said...

cehhh.. kalo aku tdo bising..

haha

escada said...

ila......... study2...hekhekheke

IlaNabilah said...

wanie : of cos la kne bising... sbb jeles... haha~~

escada : baekkkk ;)p

~ Red Tulip ~ said...

erkk...
kak ila...
cmna wt theme tu...??
teach me lorr....
huhuhuuh