Tuesday, November 3, 2009

MARAH


maaf... entry emo skit... huhu~~
_________________________________________

ye...
aku sangat marah sekarang...
huh...
aku tak suka betul marah2 orang ni...
aku tak suka nak ber'emo'2 kat blog ni...
blog aku bukan tuk melepaskan tempat marah, maki dsb...
blog aku tuk menceritakan cite2 happy aku ngan family n frenz...
tp...
bnda ni btul2 da menaikkan darah aku...
melampaui batas n btul2 menguji kesabaran aku...
huhu~~

td, aku nak kuar gi makan.
lapar glerr kot.
bile g kat kete, tgk2 kete aku kena BLOK!!!!
da ar tak bagi sikit ruang pun tuk aku nak kuar...
ok, fine aku tunggu...
guess wat??
tunggu bkn 5 10 minit...
tak datang2...
nak tolak x leh, dy tarik hendbrek...
agi la damn kn...
tp 1/2jam ++
sakit hati x??
bile tuan kete datang...
2 org Mamat B***h ni blh ag tanye

MB : nak kuar ke??

b..... mmg nak kena maki ngan aku la ni!!!
nasib bek aku sabar tak jawab...
senyap je tuk elakkan dari meletup...
huh...

MB 1 : ha... ni salah dia (sambil menuding jari kat kawan dia)
MB 2 : hmm... td ingat nak parking kejap je... tetbe ada hal plk... 2 yg lama tu...
(kat tgn pgng air, ape maksudnye tu? hal apa? makan?? demmit laaa)
(trus bukak kete and blah cm2 je...)

kalo korg kat tmpat aku... korang marah tak??
1 . macam ar x de parking lain kn???
2. mana mintak maaf nye?? da wat salah mintak maaf la... budi bahasa xde langsung!!!

NOTE 1 : ko bersyukur la kete ko tak calar td... ikutkn hati mmg nak calarkan je.
NOTE 2 : kalo aku jumpe kete ko pasni, mmg akan kena maki la ngan aku.
NOTE 3 : kepada sape yang knal tuan empunya keta ni, btau la... nak tgk sikit batch mana and sape... sangat2 la sakit hati kn... huh~~
SUZUKI SWIFT(kaler putih)
WSF ...
NOTE 4 : maaf entry ni terlebih emo... huhu


8 comments:

niena tsurara said...

sabar ek ila~

ARe-TEh said...

ho2...jom kwn2!!!
kita target plat kete ni....
WSF,,suzuki swift kn?
ad lg kes kne calar kete pas ni
hahahahahaha
(ila,,sori..ath marah gak ni)

kuyam said...

hurm,ak cbe ltkkn dri ak kt tmpt ko
ye!ak sgt mrh
huhuh
p sbr ye ila

penaberkala said...

singgah jap..
singgah melalui colorless
fuh,garang gak die ni rupenye
abisla ***** nnt

ila nabilah said...

niena : hoho... lega skit sudeyy ;)

are-teh : jom2... suzuki swift warne putih tau... bukan kak ween pnye tau... kang salah kang... sian kak aween ;)

kuyam : huhu~~ sy mrh btol smlm...

penaberkala : hoho nuar... aku tak garang ar... ;) sape *****?? x knl. lolz~~ hehe... btw, thanx sudi melawat blog aku... ;)

niena tsurara said...

ila!!!td ak jumpa kete suzuki swift tu kt pasar mlm...waa..mmg num plat pn same.mmg sah kete tu!huhu~

penaberkala said...

ak pun jumpa gak kat psr mlm td
around 615ptg td

ila nabilah said...

hmm...
aku pn nmpak gk td...
sgt2 sakit hati bile tgk tuan punye keta tu...
WSF 1146...
bangga sgt ngn keta dy yg besa tu...
kte yg kck ni dipandang hina...
blh dipijak2.
blah ar weih!!! ;p