Wednesday, November 25, 2009

I'M HOME


yeayyy... finally...
i'm back...
home sweet home!!!
rindu seh kat uma...
ada la dlm sebulan da x balik??
ye ke?? haha~~

sume pakat balik harini...
cume wanie je yang balik esok,
coz paper dy td petang...
shian kat dy... huhu~~

sebelum balik tadi,
pakat salam-salam and bermaaf-maafan...
ye la... mane tak nya,
2 tahun dok sama-sama...
banyak kot salah-silap, suka-duka bersama...
ak sedih gk la masa maap maap tadi.
hampir hampir gak meleleh air mata kan...
tp berjaya gak tahan tadi... yeayy ;p

kepada rumet, housemet, kosmet
zareen, che nah, mimie
aku mintak maaf atas sume salah silap
aku hanya manusia biasa yang blaja dari kesilapan...

kepada housemet
pn.wanie and pn.ida
aku mintak maaf jgk kalo ada salah silap...
kalo aku ada hutang ko ke, ko list dlu...
next2 year aku byr... haha~~
jumpa lagi thn 2011 k...

kepada kosmet-kosmet sume
selamat berintern
n pd kwn2 yg intern kl...
t dtg la uma aku ye, aku wat mkn2...
k ;)


4 comments:

penaberkala said...

hoh,cpt je blk umah

ila nabilah said...

hehe... mestilaaa ;)

slamat pulang ke kelantan...
hv fun bersama org tersayang ;)

Atteya_Azmi said...

ak nk dtg leyh?;p

ila nabilah said...

bulleh saja...
t ajak ajat skali ;)