Monday, November 23, 2009

COUNTDOWN

sem JULY '09 hampir melabuh kan tirai nye... dengan exited nya, aku mengumumkan, yang aku akan balik uma tercinta pada hari rabu jam 3 petang berkenderaankan bas kesatuan. doakan perjalanan aku selamat ye kawan2 ;)

n untuk itu juga, aku mengumumkan yang aku x kan berjumpa lagi ngan kau UTP selama 8 bulan okkeyh... x tau la nak cakap samada sedih ke gembira kn? dua2 ada sebenarnya. sebab apa? sebabnya :

gembira : dapat dok uma... dekat ngan org2 tersayang... ayah, mama, abang, mamat, tah. makan free, tempat tinggal free, n bak kata noki xde exam. haha~~ dia pun intern kl... so, x perlu riso... tiap2 minggu ley shopping same2... yeayyyy ;))

sedih : x mo bgn pagi tiap2 hari... x leh da lepak2 ngn kawan tiap2 malam haha ;p


CEPAT LA ABIS FINAL EXAM KN!!! x sabo kottt ;p
INTERN???? x mau2... x nak bangun pagi hari2... haha~~


5 comments:

penaberkala said...

slamat berjaya utk last papar
slamat bercuti
slamat berintern
slamat segala-gala
sayonarai!

ila nabilah said...

mekashihh...
setahun kn kte x jumpe t...
cewah~~
cm la sblom ni slalu jumpe kn? hehe~~
t kami dtg melawat anda berdua ye ;)

seliparburok said...

oi3.. paper las lom ag..

dia da awai2 tulis pesanan terakhir~~ ngeh3

studi2.. haha

niena tsurara said...

ila~~nanti nk shopping,ajak la ak.ak duk kl gak!!n slamat berintern ila~gudluck n all the best!!=)

ila nabilah said...

wanie:
ooo
ok2
study2...
haha

niena :
ok... jgn riso niena...
tiap2 weekend kte jln k.
aku bwk ko ;)

niena,
aku ingt nk wat mkn2 kat uma t
minggu ke2 tu
saje nk threat korg alang2 korg da kt kl nih...
dtg eh...
t i inform further k ;)